Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

219. epizód - Álhíreknek kitett márkák és fogyasztók

Vissza

219. epizód - Álhíreknek kitett márkák és fogyasztók

May 27. | 23 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:23:20
A vendégünk Falyuna Nóra, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem adjunktusa, az egyetem Tudomány és társadalom Kutatóműhelyének vezetője, akivel az álhírekről, a fogyasztókról és a márkák kockázatairől beszélgetünk.
Előtte megvitatjuk az új iPad Pro megosztó, Crush című reklámját, amely miatt a cég kénytelen volt sajtóközleményben elnézést kérni. Megnézzük a Pick nyári kampányszpotját, amely a közös szurkolás nagy pillanataira épül. Szó lesz arról, hogy a Medve sajt kabaláját kiterjesztett valósággal keltették életre, és a kampányhoz MOL Limo együttműködés is társult. A hírek között pedig két kollaborációról beszélgetünk: a McDonald's és Szoboszlai Dominik, valamint a Tisza cipő és Azahriah együttműködéséről.

Ezekről volt szó, katt ide: Apple iPad Pro
Samsung reakció az Apple szpotra
LG KC910 Renoir reklám
Pick - Szurkoljunk együtt!
Medve sajt
Medve sajt - MOL Limo
McDonald’s x Szoboszlai Domonik
Tisza cipő x Azahriah
Tovább a podcast oldalára