Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

212. epizód - Egy arculatfrissítés miértjei

Vissza

212. epizód - Egy arculatfrissítés miértjei

Mar 25. | 23 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:23:30
Teljes arculatfrissítésen esik át a Decathlon. Herczeg Lillával, a Decathlon marketing- és brandigazgatójával beszélgetünk a frissülés mögötti okokról, a Ready to play? claimről, az Interkozmosz-logóról a 70-es évekből, és persze az almárkákról is.
Előtte megnézzük a legfrissebb magyar szpotokat. Elsőként a Magyar Telekom Szoboszlai Dominikkal forgatott, a “magyar tuningot” felvezető filmjéről beszélünk. Szó lesz a biztositasipiac.hu online alkusz humoros bevezető szpotjáról, valamint a CBA új image kampányáról. A szpotszemlét külföldi reklámmal zárjuk: az Under Armour legújabb szpotjához régebbi reklámot és mesterséges intelligenciát is segítségül hívott - és ezzel sok helyen kiverte a biztosítékot…
Ezeken kívül hallhattok a Johnnie Walker és a Dorko közös, nőnapon debütált kollekciójáról is, amellyel a nők megkülönböztetése ellen kampányolnak.
Megnéznéd? Kattints ide:
Decathlon új image launch videó
Interkozmosz logó:
Magyar Telekom – Szoboszlai Dominik
Hungarikum Alkusz – biztositasipiac.hu
CBA 1.
CBA 2.
CBA 3.
Under Armour 1.
Under Armour 2.
Johnnie Walker - DRK
Tovább a podcast oldalára