209. epizód - Hol tart a PR 2024-ben?
Feb 26. | 24 perc
Oktatás
Sztaniszláv András, a nemzetközi ICCO PR-szervezet frissen kinevezett vezérigazgatója a vendégünk, akivel többek között az ICCO-ba vezető útról, a magyar és az egyesült királyság-beli médiapiacokról, és persze a PR szakma 2024-es helyzetéről beszélünk.
Ezt megelőzően szót ejtünk a kataszterekbe rendezett plakáthelyekről, a BKK bliccelés elleni kampányáról, valamint a brit Lidl employer branding kampányáról is.
Szemlénkbe a Yettel új szpot-sorozata és a Hyundai IONIQ 5N-hez készült tartalommarketing kerültek be.
Nézd meg a kisfilmeket itt:
Hyundai Ioniq 5N 1.
Hyundai Ioniq 5N 2.
Hyundai Ioniq 5N 3.
Yettel 1.
Yettel 2.
Tovább a podcast oldalára