Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

208. epizód - Brand purpose a kampányalapokon túl

Vissza

208. epizód - Brand purpose a kampányalapokon túl

Feb 19. | 24 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:24:01
Az adás vendége Barna Péter, a Telekom szegmens-kommunikációs vezetője, akivel a Hello Szülő platformról beszélgetünk.
Előtte szpotszemle a kedvenc idei Super Bowl-os reklámjainkkal. Megnézzük a State Farm Insurance biztosító Arnold Schwarzeneggerrel forgatott reklámját, a Reese’s csoki szpotját, valamint a Michael Cera főszereplésével készült CeraVe reklámot.
Nemrég volt Valentin-nap, a Valentin-napos aktivitások sem maradhattak ki: a Zing a limitált ideig elérhető szív alakú hamburgereinek kampányához a Korda házaspárt hívta segítségül, a WFF-nél pedig Síkideg Barnával készült videó, aki azt is elmondta, hogyan lehet támogatni a szervezetet a szerelem ünnepén is.
Szó lesz továbbá a Kézzelfogható Alapítvány „Blind Journey” elnevezésű érzékenyítő kampányáról, amelyben az AI-t hívták segítségül, hogy a látók átélhessék, milyen a város látássérültként.
Ha belenéznél, mikről beszéltünk, kattints ide:
Helló szülő
State Farm Insurance
Reese’s
Cerave
Zing, „Korda-Klári burger”
WWF Valentin-nap
Kézzelfogható Alapítvány „Blind Journey”
Tovább a podcast oldalára