207. epizód - Nem játék, reklám!
Feb 12. | 23 perc
Oktatás
Hogyan működnek a gaming hirdetések, kiknek és miért éri meg ezekben gondolkodni, és milyen célcsoportokat lehet elérni? Többek között ezekre keressük a választ Somogyi Péterrel, az AD MAX platformszolgáltató ügyvezetőjével.
Előtte, az adás első felében megnézzük a Danone Activia új, rappelős szpotját, amelyben a fő üzenet, hogy a nap ritmusát az emésztés diktálja... Beszélünk a 2024-es tavaszi, Jeremy Allen White főszereplésével készült Calvin Klein szpotról, és egy arra reagáló német sörmárka, a BRLO szpotjáról.
Szó lesz továbbá a Red Bull „Can You Make It?” május 21-én induló kihívásáról, de hallhatsz a Dentsu és a Lumen Research számítógépes játékszolgáltató felületeken elhelyezett reklámok hatékonyságát vizsgáló kutatásáról is.
Ezekről beszéltünk, katt ide:
Danone Activia
Calvin Klein
BRLO Beer
Red Bull Can You Make It?
Tovább a podcast oldalára