206. epizód - Mikor reklámozhatunk végre a Threads-en is?
Feb 05. | 23 perc
Oktatás
Door-Szabó Nóra, az Aleph globális digitális vállalat magyarországi Meta-irodájának vezetője a vendégünk, akivel a Meta új, insta-közeli szöveges platformját, a Threads-et vitatjuk meg, reklámos szemmel.
Előtte szóviccekre épülő szpotokat nézünk: beszélünk Dánia „The Danish Zen” c. turisztikai kampányfilmjéről és a CBA „ÁRMAGEDDONjáról”. Ezeken felül terítékre kerül a MOL hulladékkezelő vállalatának, a MOHU-nak a bemutatkozó szpojta is.
A hírek között az Ad Age Super Bowl-nézők reklámpreferenciáit vizsgáló kutatásának eredményeit boncolgatjuk.
Nézd meg a reklámokat, és tudj meg többet a kutatásról itt:
Visit Denmark, The Danish Zen
CBA ÁRMAGEDDON
MOHU
Ad Age kutatás a Super Bowl-ról
Tovább a podcast oldalára