Az adás vendége Jávor Dániel, a MOME üzletfejlesztési vezetője, akivel arról beszélgetünk, milyen a kapcsolat a reklámszakma és a MOME között. Ezen felül az is kiderül, hogyan érdemes egy márkának egy MOME-s együttműködésről gondolkodnia.
Előtte még szpotszemle: benne a Rubophen új szpotjai, amelyekkel szeretnék átpozícionálni a márkát láz- és teljes értékű fájdalomcsillapítóvá; illetve megnézzük a Rév Marcell által rendezett, Billie Eilish főszereplésével készült Gucci-reklámot is.
Szó lesz továbbá az UniYou bevezető kampányáról, valamint Fluor Tomi McDonalds-os tiktokjáról is. A platformhírek között pedig arról lesz szó, hogy szigoríthatják a hirdetések közterületi kihelyezéseit.
Nézd meg itt, hogy miket említettünk a műsorban!
Rubophen 1. Rubophen 2. Rubophen 3. Gucci x Billie Eilish Telekom global szpot Billie Eilish főszereplésével UniYou bevezető kampány 1. UniYou bevezető kampány 2. UniYou bevezető kampány 3. Fluor Tomi és a Meki