Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

195. epizód - Médiaszereplők nemi-egyensúlyban

Vissza

195. epizód - Médiaszereplők nemi-egyensúlyban

Oct 30. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:33
A Ringier Csoport EqualVoice kezdeményezéséhez idén csatlakozott a magyar leányvállalatuk. Végh Veronikával, a Ringier Hungary EqualVoice projektvezetőjével beszélgetünk a kezdeményezés céljáról, az itthoni Ringier-márkák adatairól, és arról, hogyan építik be a tapasztalatokat működésükbe a médiumok, hogy a nő és férfi megszólalók aránya egyensúlyban legyen.
Előtte szpotszemle! A Suzuki Vitara Limited Edition modelljének reklámjával kezdünk, amelyben Korok Fatima, a szabadtüdős merülés magyar világbajnoka kapta a főszerepet. Megnézzük a BioTechUSA „Egy shaker, megannyi cél” elnevezésű imázskampányához készült szpotot, valamint a Pick nyereményjátékához készült kampányvideót is.
Előtte szpotszemle, tele pénzintézeti kampányokkal: a K & H-val és hangalapú virtuális asszisztensével, Kate-tel kezdünk; az OTP kismalacos, megtakarításról szóló szpotjával folytatjuk; terítékre kerülnek az MBH új, lazulós, kamatcsökkenős szpotjai; megnézzük a legújabb Cofidis reklámot, ahol ezúttal kincset keresnek a sivatagban; és végül az Erste új kampányszpotjával zárunk, amelyben azt üzenik, hogy mindig van mire félretenni.
A hírek szekcióban a számlázz.hu imidzskampányáról hallhatsz, amelyben azt üzenik, hogy a bevallásokkal és különféle kötelezettségekkel járó stressz a múlté.
Nézd meg a szpotokat, amikről beszéltünk, kattints ide:
K&H
OTP
MBH 1.
MBH 2.
Cofidis
Erste
Tovább a podcast oldalára