Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

194. epizód - Vállalati márkából ernyőmárkát?

Vissza

194. epizód - Vállalati márkából ernyőmárkát?

Oct 16. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:45
Az adás vendége Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. PR és kormányzati kapcsolatok igazgatója, akivel a hiteles vállalati márka fontosságáról, imázsfilmekről és a külföldi piacon zajló kommunikációról beszélgetünk.
Előtte szpotszemle! A Suzuki Vitara Limited Edition modelljének reklámjával kezdünk, amelyben Korok Fatima, a szabadtüdős merülés magyar világbajnoka kapta a főszerepet. Megnézzük a BioTechUSA „Egy shaker, megannyi cél” elnevezésű imázskampányához készült szpotot, valamint a Pick nyereményjátékához készült kampányvideót is.
Szó lesz a Mindenki Fogadjon Örökbe Egy Kiskutyát alapítvány (MFÖEK) „Fogadj örökbe egy hírességet” kampányáról, amelyben Spotify lejátszási listák készültek kisállatos lemezborítóval népszerű előadók dalaiból.
És persze nem mehettünk el a magyar kreatívipar Golden Drum-os sikerei mellett sem, ezúton is gratulálunk a díjazottaknak!
Nézd meg itt, hogy mikről volt szó!
Suzuki Vitara Limited Edition
BioTechUSA
Pick
MFÖEK Spotify-lista
DDB Budapest - Cinego - The Impossible Campus
White Rabbit - Budapest Business Journal – Elden Fake News
Wavemaker Hungary - Decathlon – Blue Thread of Fate
Tovább a podcast oldalára