Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

190. epizód - Csetlő-botló sorozatszereplőkkel erősítő telkó-márka

Vissza

190. epizód - Csetlő-botló sorozatszereplőkkel erősítő telkó-márka

Sep 18. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:08
Az epizód fő témája a Telekom bevonásával készült „Marsra magyar!” c. szitkom és a szereplőkkel készülő, kvázi-spinoff reklámszpotok lesznek. Vendégünk Kovács András Péter, Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője.
Előtte szpotszemle – benne a Márka, a WHC, a Jófogás és a Magyar Vöröskereszt filmjei.
Az 50 éves Márka üdítő folytatja az ünneplést, nyereményjátékot indított, és szpot is érkezett. Megnéztük továbbá a WHC HR-szolgáltató toborzófilmjeit, amelyekkel azt üzenik, ők értik, mire vágynak a munkakeresők. A Jófogás új reklámja is bekerült az epizódunkba: arra a gondolatkísérletre épít, hogy az eladott tárgy akár meg is változtathatja az új tulajdonos életét. A Magyar Vöröskereszt véradást népszerűsítő, „Véredben van a segítség!” kampányáról is beszéltünk, amihez képregény és szpot is készült.
A hírszekcióban a 23. ARC kiállításról lesz szó.
Ha megnéznéd az adásban említett szpotokat, kattints:
Márka szpot
Márka promós szpot
WHC szpotok (listában - projektmenedzser, diák, villanyszerelő)
Jófogás
Magyar Vöröskereszt
Tovább a podcast oldalára