Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

189. epizód - Portálok csökkenő karbonlábnyommal

Vissza

189. epizód - Portálok csökkenő karbonlábnyommal

Sep 11. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:42
A Ringier kiadó kezdeményezésében azt vizsgálják, hogyan csökkenthető a Blikk és a többi portáljuk üzemeltetésével járó szén-dioxid kibocsátás, vendégünk, Tóth-Császár Gergely üzletágvezető arról is beszámol, hogy miért fontos ez és eddig mik az eredmények.
A szpotszemlénkben Rezes Judit birkózik meg Arnold Schwarzeneggerrel: Rezes Judit a Vodafone otthoni internet kampányának egyik főszereplője és nagyszerű példa arra, hogy a jó színészi játék még egy sablonos élethelyzetet is hogyan színezhet ki. Arnie pedig a Lidl Parkside márkájának globális arca lett, és a stáb igazán szellemes és önirónikus szpotban mutatta be.
Ezzel szemben a Spar és ÖMV közös szpotja nem sikerült olyan jól, ahogy a Continental toborzó aktivitása sem - az epizódból az is kiderül, hogy miért.Az epizódban szó lesz még arról, hogy lehet-e influencerre bízni a lakáseladást ingatlanos helyett, illetve arról, hogy átlagosan hány reklámmal versenyzik a szpotunk, amikor bekerül egy reklámblokkba.
Ezeket néztük:
Vodafone otthoni internet
Arnold Schwarzenegger x Parkside (Lidl) 1.
Arnold Schwarzenegger x Parkside (Lidl) 2.
Spar és ÖMV közös szpot
Influencert ingatlanosok helyett:
Tovább a podcast oldalára