Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

185. epizód - A márkák a fesztivállookra hajtanak

Vissza

185. epizód - A márkák a fesztivállookra hajtanak

Aug 14. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:19
A reBrief stábja idén is ellátogatott a Sziget Fesztiválra, hogy utána járjon, a márkák hogyan szólítják meg 2023-ban a fesztiválozókat.
Már a bejárat előtti MOL-kútnál ötletes aktivitásba botlottunk. A fesztivál területén megnéztük többek között a Koreai Kulturális Központ K-Pop Academyjét, ahol k-pop slágerek tánclépéseit lehetett elsajátítani. Az MBH Glow station-jénél arról elmélkedtünk, hogy a márkáknak kötelezően hozzá kapcsolódó aktivitást kell-e kitalálniuk. Jártunk a Budapest Airport service design megközelítésű kitelepülésénél. Kipróbáltuk a Dreher látványos aktivitásait, instagrambarát installációját, és fotózkodtunk a Pilsner Urquellnél is. Az E.ON cool helyszínén gleccser installációval találkoztunk, de működő napelemes töltővel nem. A Jägermeister klasszikus, pihenős területénél underground világra és testhővel felmelegítendő jégtömbökre is bukkantunk. A Coca-Cola nem az átlag fesztiválozókat szólította meg, viszont mi is kipróbálhattuk volna magunkat dj-ként. A Liptonos hűsítő kommandóra már nem volt szükség a nap végén, de láttuk a sárga tűzoltó kocsijukat. Benéztünk a Kare lakberendezési áruhuház házibulira berendezett, designos kisbuszába. Megnéztük, hogy milyen tartalmakat lehetne készíteni a Samsung Kontent Konténerében. És a Schwarzkopf Live X got2b-nél zártunk, ahol szintén a look volt a középpontban.
Tovább a podcast oldalára