Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

182. epizód - Gamerektől a focirajongókig: túljutni a hirdetésblokkolókon

Vissza

182. epizód - Gamerektől a focirajongókig: túljutni a hirdetésblokkolókon

Jul 24. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:13
Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója a vendégünk, akivel az e-sportról és fogadásról beszélgetünk. Többek között kiderül, hogy miért 2020-ban bővült a Tippmix kínálata az e-sport fogadási lehetőséggel, mik a célcsoport különlegességei, és milyen, szokásostól eltérő közösségi média csatornákon lehet őket elérni.
Előtte megnézzük a Yettel fenntarthatóságra fókuszáló, a régi mobilok újrahasznosításáról szóló kampányához készült reklámját; valamint a Bartók Rádió rádióhallgatásra ösztönző tv szpotját.
Hallhatsz arról, hogy a Marie Claire első digitális lapszámához az AI segítségével készült egy átlagos kinézetű címlap. Ennek kapcsán pedig szó lesz a Nikonról is, amely azt hirdeti a kampányában, hogy a valóság sokkal izgalmasabb, mint amilyen képeket a mesterséges intelligencia képes készíteni. Mindeközben a Maybelline látványos ambient aktivitásáról kiderül, hogy CGI-vel készült. És beszélünk a MOL Move „Millió köszi” kampányáról is, melyben az egymilliósra hízott felhasználóbázis legérdekesebb statisztikáira építve mondanak köszönetet.
Tudj meg többet, nézd meg a szpotokat itt:
Yettel
Bartók Rádió
Marie Claire 1.
Marie Claire 2.
NIKON Natural Intelligence
Maybelline
MOL Move
Tovább a podcast oldalára