Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

180. epizód - Kis pénz, kis tartalommarketing, nagy CMA

Vissza

180. epizód - Kis pénz, kis tartalommarketing, nagy CMA

Jul 10. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:27
Epizódunk fő témája a Content Marketing Award. Az idei tapasztalatokról és trendekről a CMA zsűrielnökével, Lennert Dániellel beszélgetünk.
Előtte a szpotszemlében két autómárka szpotjait nézzük meg: az MG és a Suzuki kerül terítékre. Míg az előbbi a rácsodálkozás szavára az OMG-re épít a reklámjában, utóbbi a „buyer personáit” jeleníti meg filmjeiben, az autó, az autótulajdonos és az élethelyzetük áll fókuszban. Kiderül, melyik lehet a nyerőbb hozzáállás a magyar piacon.
Beszélünk arról, hogy a Pepsi a nyári kampányával a leendő reklámarcait keresi. A Pepsi Space versenyre beérkező kreatív alkotások zsűrizésében három közismert mentor is segíti a szervezőket. Szó lesz még az 50 éves MÁRKA üdítőitalról is, amely buliidőgéppel és TikTok tánc kihívással ünnepli születésnapját. És hallhattok arról is, hogy az IAB Hungary kutatásának eredménye szerint a magyar podcasthallgatók többségét nem zavarja a reklám, és nőtt a podcastpiac reklámbevétele.
Szpotok, további információk itt:
MG
Suzuki 1.
Suzuki 2.
Pepsi
MÁRKA 1.
MÁRKA 2.
MÁRKA 3.
Tovább a podcast oldalára