170. epizód - A TikTok tanulható!
Apr 03. | 22 perc
Oktatás
Reklámosként tele a postafiókunk TikTok workshopok és képzések ajánlóival. Boroznaki Gergő social media szakértő a vendégünk, akivel többek között arról beszélgetünk, miben más a TikTok, mint más social media felületek, és hogy kell-e tanulnia a marketingszakmának.
Előtte szpotszemle: benne a Mizo image szpotja és a 25 éves Füstli új reklámfilmje. Szó lesz az UniCredit Bank „Számít a jövő” c. fenntarthatósági kampányáról, melyben a bank két testimonial-videóval igyekszik érvényesülni; az amerikai Miller Lite „Bad $#!T to Good $#!T” kampányáról, amelyben régi szexista sörreklámokat trágyává alakítanak át; valamint a Starbucks Kávéköltők pályázatáról és kampányáról, amellyel a kávézólánc a nagymúltú magyar kávéházi kultúrát újítaná meg és az irodalmat népszerűsítené. Hallhattok továbbá arról is, hogy a Médiaunió a következő kampányában a digitális biztonságra fókuszál majd.
Szpotokért és a kampányokért kattintsatok ide:
Mizo
Füstli
Unicredit 1.
Unicredit 2.
Miller Lite
Starbucks Kávéköltők 1.
Starbucks Kávéköltők 2.
Tovább a podcast oldalára