Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

168. epizód - Senki sem szeretne sztereotípia lenni

Vissza

168. epizód - Senki sem szeretne sztereotípia lenni

Mar 20. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:35
Az epizód vendége Bodnár Bence szabadúszó kreatív stratéga, akivel arról beszélgetünk, miért túl gyakoriak a sztereotipikus karakterek a reklámokban.
Előtte szpotszemle: megnézzük a Zing Burger növényi pogácsás burgereit bevezető filmjét Növényi Norberttel és Katz Dáviddal, valamint a CBA Szaxispasival készült szpotját, aki egyébként az élelmiszerlánc TikTok-tartalmainak is a főszereplője.
Hallhattok az Ügynökségi Népszámlálás főbb megállapításairól, és beszélünk a Yettel és a Dreher nőnapi kampányairól is. Míg a Yettel a női kapcsolatokat erősíti kártyákkal és Instagram stickerekkel, a Dreher háromrészes animációs rövidfilmsorozatban mutatja be a nők szerepét a sörgyár, a márka és a magyar sörgyártás történetében.  
A platformhírek szekció főszereplője a TikTok. Miközben az USA-ban demokrata és republikánus képviselők közösen tesznek törvényjavaslatot, ami kiterjesztené az elnök jogkörét a TikTok nemzeti szintű betiltására, a közösségi oldal napi egy órában akarja limitálni a 18 év alattiak TikTok-on töltött idejét. 
Videókért katt ide:
Zing Burger
CBA
Dreher 1.
Dreher 2.
Dreher 3.
Yettel
Ügynökségi Népszámlálás eredmények (desktopon vagy tableten érdemes nézni)
Tovább a podcast oldalára