166. epizód - Egy influ-rangsor viharos utóélete
Mar 06. | 22 perc
Oktatás
Knittel Martin, a Forbes újságírója a vendégünk, akivel arról beszélgetünk, miért és hogyan készült a Forbes influenszer toplistája. Azt is megtudtuk, hogy a lista ötletgazdája és összeállítója mit gondol az influenszerekről.
Előtte a szpotszemlében a megújult, „szintet lépő” HERZ márka kampányszpotja, valamint a Yettel új reklámfilmje, melyben mindenki a Yettel hálózatán lóg, hiszen kampányüzenetük szerint bármikor számíthatunk rá.
Hallhattok arról, hogy az Erste arculatot frissített, logót és nevet is változtatott, továbbá arról is, hogy az OPPO nyereményjátékban – melynek beharangozójában is szerepet kapott a mesterséges intelligencia - AI alkotta képpel lehet telefont nyerni.
A platformhírek szekció főszereplője a Facebook: a Meta előfizetéses szolgáltatást indít, amely többek között igazolja a profilt és extra láthatóságot kínál majd.
Bővebben a témákról, illetve szpotlista itt:
Forbes influenszer lista
HERZ
Yettel
Erste
OPPO 1.
OPPO 2.
OPPO 3.
Tovább a podcast oldalára