161. epizód - Mi marad itthon az online tortából?
Jan 23. | 22 perc
Oktatás
Az adás vendége Kovács Péter, az Indamedia Sales House ügyvezető igazgatója, akivel arról beszélgetünk, mit kezd egy helyi online médiavállalat a globális platformokkal és mi lehet az előnye a magyar reklámozók szemében.
Előtte szpotszemle, benne a BioTechUSA új kampányához készült reklámszpottal, amelyben azt üzenik, minden mozgás számít. Szó lesz a Xilomare reklámfilmjéről, valamint a Marton Genetics image szpotjáról is.
Beszélünk a BGE toborzókampányáról; hallhattok továbbá arról, hogy már a hat- és nyolcosztályos gimnáziumok területén is tilos a reklámozás; és arról is, hogy az Instagram kivezeti a Shopping fület a fő gombsorból.
BioTechUSA
Xilomare
Marton Genetics
BGE toborzókampány 1.
BGE toborzókampány 2.
BGE toborzókampány 3.
Tovább a podcast oldalára