160. epizód - Megszólalásig jó plakátok
Jan 16. | 22 perc
Oktatás
A közterületi hirdetések hazai jövője a témánk ebben az epizódban. Samu Tímea, a JCDecaux Hungary ügyvezető igazgatója beszél az interaktív megoldásokról, és arról, hogyan fogadják ezeket a járókelők.
Előtte megnézzük az év első Telekom szpotját, melyben a brand purpose ezúttal hitelesen és inspirálóan jelenik meg. Beszélünk az Árukereső őszi kreatív platformjáról és legutóbbi imázs célú szpotjaikról; a Provident tudatosságot fejlesztő aktivitásáról; valamint a K&H szilveszteri social videójáról, amely a fenntarthatóságra fókuszál.
Hallhattok továbbá egy II. kerületi McDonald’s-os épületháló körül kialakult vitáról, valamint a Meta 390 millió eurós büntetéséről, amelyet az Európai Unió adatkezelési szabályainak megsértéséért kell fizetnie.
Ha szeretnéd megnézni, mikről beszéltünk, katt ide:
Telekom
Árukereső 1.
Árukereső 2.
Árukereső 3.
Provident 1.
Provident 2.
K&H
Tovább a podcast oldalára