156. epizód - Z-gen otthon, a képernyők között
Dec 12. | 21 perc
Oktatás
Guld Ádám médiakutatóval a különböző generációk média- és reklámfogyasztási szokásairól beszélgetünk.
Előtte szpotszemle a HUMDA közlekedésbiztonsági kampányához készült videókkal, melyekben az álmodozás veszélyeire hívják fel a figyelmet; a Groupama Biztosító új Brúnó (azaz Garda) kutyás szpotjával; valamint a Baumit fényfestéses kampányfilmjével.
Hallhattok az Artisjus új szolgáltatásáról, amellyel a dalszerzők maguk is jelenthetik, ha tévéreklámhoz használták fel a dalaikat. Végül szó lesz arról, hogy a GVH szigorúbban vizsgálja majd a márkák zöld állításait, és piacelemzése után jogalkotói szempontokat kíván adni egy egységes állítás- és jelölésrendszer bevezetéséhez.
Videók, linkek itt:
HUMDA 1.
HUMDA 2.
HUMDA 3.
HUMDA 4.
Groupama Biztosító
Baumit
Artisjus tutorial video
Tovább a podcast oldalára