A Z generáció luxus-észleléséről beszélgetünk Kucsera Melitta kutatásvezető és marketingmenedzserrel. Kiderül, hogy a fiatal fogyasztókat a luxus és a prémium pozícionálás mennyire vonzza, illetve egyáltalán mi a luxus számukra.
Előtte szpotszemle, benne a több mint 150 éves Pick kampányszpotja; a prémium hentesáru üzletlánc, a HúsSzabóság filmje; valamint az egyesülésre készülő MKB Bank és Takarékbank közös reklámfilmje.
Beszélünk a Valmar és a Stabilo együttműködéséről, illetve a kampányhoz készült dalról. Továbbá hallhattok a Kreatív és a MAKSZ közös digitális versenyéről, a Pixel Perfect Awardsról is.
Katt ide a szpotokért és a többi forrásért:
Kutatás a Z generáció luxus észleléséről Pick szpot HúsSzabóság image szpot Cupra Design Manifesto MKB Bank Takarékbank A Valmar Színvak c. dala Valmar x Stabilo TikTok challenge