Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

16. epizód - Civil kommunikáció a klímakrízis közepén és a letiltott reklámok

Vissza

16. epizód - Civil kommunikáció a klímakrízis közepén és a letiltott reklámok

Sep 23. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:40
A klímakrízis közepén hogyan kell kommunikálnia egy nemzetközi civil szervezetnek? Hunyadi Rékával, a Greenpeace magyarországi kommunikációs vezetőjével a téma átalakulásáról, a célcsoport mozgosításáról és az új kihívásokról beszélgetünk. Szót ejtünk még a Dior balul sikerült parfümreklámjáról, két betiltott spot kapcsán a brit reklámfegyügyeleti hatóság sztereotip reklámok elleni harcáról, és arról a kutatásról, amely szerint a márkáknak megéri beleállni a társadalmi ügyekbe.
Tovább a podcast oldalára