112. epizód - Ügyfelek-ügynökségek: itt az együttélés szabálykönyve
Jan 10. | 21 perc
Oktatás
A Magyar Marketing Szövetség és a MAKSZ együttműködésében született meg a Fairplay Book, az ügyfél-ügynökség együttműködések jó gyakorlatainak gyűjteménye, az alkotók célja, hogy ez a viszony mindkét fél számára gyümölcsöző és partneri legyen. A miértekről a két szövetség képviselőivel, Blaskó Nikolettel és Mérő Ádámmal beszélünk.
Előtte a szpotszemlében összevetjük az Alma Gyógyszertár reklámját és a Savoya Park karácsonyi szpotját, és megpróbálunk tanulni a hibákból.
Beszélünk a BioTechUSA „Légy önmagad” című, testimonial kampányáról és a Spar boros aktivitásáról: a Szabó Simon főszereplésével készült BORító videókról.
Szerettük az RTL új, videós hírportálja bevezető kampányát és tanultunk a Telekom GVH-s büntetéséből is.
Linkek:
Fairplay Book
Alma Gyógyszertár
Savoya Park
BioTechUSA
Spar
Tovább a podcast oldalára