113. epizód - Felkerülhetett a humor a receptre
Jan 17. | 21 perc
Oktatás
Bán Mercédesz, a Bioextra márkagazdája a vendégünk, akivel arról beszélgetünk, hogyan készítettek egy, a gyógyszerszektor reklámos sablonjait kerülő, szokatlanul vicces szpotot.
Előtte szó lesz az Oreo social promóciójáról, melyben a legjátékosabb édességrecepteket keresik; a Sláger FM elhibázott Facebook-posztjáról; a Hell és a Coca-Cola pereskedéséről; valamint az Instagram feed változásáról.
Egy kis kitekintés külföldre: beszélünk a Duolingo jól időzített kampányáról, melyben párizsi, Emily nevű hölgyek arra kérnek, hogy tanulj franciául; és arról is, hogy márciustól Franciaországban az autós hirdetőknek kötelező a reklámjaikban az alternatív közlekedési eszközöket is népszerűsíteni.
Linkek:
Bioextra
Oreo
Duolingo
Tovább a podcast oldalára