114. epizód - Hazai média a platformok szorításában
Jan 24. | 21 perc
Oktatás
Vendégünk Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke, akit 2021 tanulságairól és globális platformok nyomasztó térnyeréséről kérdezünk.
Előtte megnézzük az Országos Mentőszolgálat fülledt hangulatú, új munkaruhákat bemutató videóját, valamint a Telekom Kraft kampányklipjét Csorba Lóci, BÖBE és a mesterséges intelligencia zenéjével. Szó lesz a Durex influencereket bevonó, szexedukációs kampányáról, melyben Pumped Gabó csajozási tippjeit is meghallgathatjuk. És beszélünk arról is, hogy egy kutatás szerint egyre több magyar cég úgy érzi, ideje jobban elszakadni a Facebooktól.
Ezeket nézzük:
Országos Mentőszolgálat
Telekom Kraft
Durex kontentek
Magyar Reklámszövetség - KPMG tanulmány
Tovább a podcast oldalára