115. epizód - Rádiós reneszánsz a reklámban?
Jan 31. | 21 perc
Oktatás
Végre beszélünk a rádiós reklámokról, vendégünk Csirke Dániel, a VMLY&R kreatív igazgatója. Szó lesz arról, hogy miért fedezi fel a szakma újra ezt a műfajt, és Dani még egy rövid improvizációban is benne volt.
Előtte megnézzük a Johnnie Walker Péterfy Borival készült vadiúj szpotját, amely a 20 éves KEEP WALKING platformra készült, nézzétek
itt
A kampányhírek között szó lesz a Pick közösségépítő #naladaPICKlabda aktivitásáról, valamint a Pöttyös Valentin-napig tartó kampányáról, amely tematikus Spotify playlistekkel teszi digitálisan megoszthatóvá a Túró Rudi-élményt. Beszélünk arról is, hogy a Telekom iPhone 13-akat ígérve keresi céges Tiktok kreátorait.
A hírek között hallhattok az Európai Bizottság készülő irányelvéről, amely szerint agresszív kereskedelmi gyakorlatnak is minősülhet az influencer marketing.
Tovább a podcast oldalára