Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

117. epizód - Super Bowl 2022: Csak a szokásos?

Vissza

117. epizód - Super Bowl 2022: Csak a szokásos?

Feb 14. | 21 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:21:00
A Super Bowl nem csak az amerikaifoci-rajongók számára fontos esemény, de a reklámszakmának is. Bicsérdi Ádámmal, a Kreatív szakújságírójával az idei reklámtermésről és a trendekről beszélgetünk.
Előtte megnézzük a Prémium Egészségpénztár szpotját, a Duna House kampányfilmjét és a MOL EVO Plus animációs filmjét. A szpotszemléből nem maradhat ki a nevet változtató Telenor, azaz a Yettel kampánybevezető reklámja sem.
Szó lesz továbbá az About You influencer-kampányáról; és arról is hallhattok, hogy a Nielsen legújabb tévépiaci jelentése szerint tavaly az egy főre jutó átlagos napi reklámnézési idő a teljes tévénézési idő közel 12%-a volt, és hogy a 60 év felettiek naponta átlagosan majdnem 8 órát töltöttek a képernyők előtt.
A szpotokért kattintsatok ide:
Prémium Egészségpénztár
Duna House
MOL
Yettel
Tovább a podcast oldalára