Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

122. epizód - Mi hajtja a fenntarthatóságot?

Vissza

122. epizód - Mi hajtja a fenntarthatóságot?

Mar 28. | 21 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:21:26
Az adás témája a fogyasztók és a vállalatok felelőssége a fenntarthatóságban. Vendégünk Halász Ambrus, a MOL Magyarország csoportszintű vállalati kommunikációs vezetője, akivel többek között arról beszélgetnünk, hogyan érdemes kommunikálni a fenntarthatóságról, illetve hogyan aktivizálhatóak a fogyasztók. Előtte megnézünk egy francia Renault Captur-szpotot, amelynek úttörő módon az a fő üzenete, hogy csak akkor üljünk autóba, ha valóban szükséges autóval közlekednünk.
Szó lesz a Márka üdítő „Irány a nyár” szlogennel indított, kupakgyűjtős-kódfeltöltős nyereményjátékáról. Beszélünk a Szerencsejáték Zrt. tartalommarketing-aktivitásáról: „Mester2es” névvel focis műsort indítottak Berkesi Judittal és László Ágival.
A hírek között hallhattok arról, hogy a Cannes Lions után a Golden Drum is kitiltotta az orosz nevezéseket és zsűritagokat, valamint arról, hogy a Fairplay Book tenderezésre vonatkozó kivonattal bővült.
Az adásban említett szpotokat, videókat itt tudjátok megnézni:
Renault Captur
Márka
Tippmix „Mester2es” első adásai
Tippmix „Mester2es” első adásai
Tovább a podcast oldalára