125. epizód - Mit nekünk mobilapp?
Apr 25. | 21 perc
Oktatás
Lukács Bencével, a Supercharge digitális termékstratégia csapatának vezetőjével arról beszélgetünk, van-e értelme 2022-ben app-ot fejleszteni, illetve milyen szempontok, piaci igények alapján dől el, hogy egy cégnek érdemes-e fejlesztetni.
A szpotszemlében az Eurojackpot merész álmok valóra válásáról szóló reklámfilmje a témánk. Megnézzük a Zing Burger imázsformáló kampányának videóit, melyben a jó és szép hamburgerekről verselnek; valamint a Picknek álmodott miniatűr világot, amit Lampert Benedek alkotott a szalámik köré.
A hírek között hallhattok az NMHH tévés reklámszpotokról szóló jelentésének megállapításairól, valamint arról, hogy megdőlt a tabu: a Netflix hirdetéseket enged be a felületére.
A szpotokat itt tudjátok megnézni:
Eurojackpot
Groove Armada videóklipp miniatűr világgal (ami a Pick lehetett volna)
Zing Burger 1.
Zing Burger 2.
Zing Burger 3.
Tovább a podcast oldalára