126. epizód - Kampányok reklámkutató-szemmel
May 02. | 20 perc
Oktatás
Az epizód vendége Takó Attila, az Ipsos kutatója, akivel a reklámkutatások hasznáról és tanulságairól, valamit a kreatív multiplikátor hatásról beszélgetünk.
Előtte szpotszemle: megnézzük a CIB Bank „Joyful dilemma” kommunikációs platformjának harmadik reklámfilmjét, amellyel a gyermeket váró házaspárokat célozzák; illetve terítékre kerülnek az MKB Bank személyi kölcsönről szóló új filmjei is - azaz már-már szpotversennyel készültünk.
Hallhattok továbbá a Romédia Alapítvány TikTok-versenyéről; továbbá bónuszként: gyorstalpaló az NFT-kről a salánki digitális hímes tojások kapcsán!
Ezekről a videókról beszéltünk az adásban:
CIB Babaváró Kölcsön reklámfilm
CIB Babaaltató
MKB Személyi Kölcsön reklám 1.
MKB Személyi Kölcsön reklám 2.
Tovább a podcast oldalára