Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

130. epizód - De mégis, miért készülnek rossz reklámok?

Vissza

130. epizód - De mégis, miért készülnek rossz reklámok?

May 30. | 20 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:20:56
Az epizód vendége Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója, akivel azt boncolgatjuk, mitől rossz egy reklám, de arról is beszélünk, hogyan készülnek a jó reklámok.
Előtte szpotszemle: három Richter-szpottal kezdünk, amelyek különböző termékekhez készültek; aztán megnézzük a Yettel otthoni internetet promótáló reklámfilmjét; valamint az Este Bank internetbanki- és mobilalkalmazási szolgáltatásának, George-nak egy új funkcióját bemutató reklámját.
Szó lesz továbbá az About You „Woohoo” kampányáról, amellyel 1 millió magyarországi vásárlójukat ünneplik; de a platform hírek között arról is hallhattok, hogy a Gazdasági Versenyhivatal összesen 900 ezer forintra büntetett meg három magyar influencer-ügynökséget.
A fent említett szpotokért kattintsatok ide:
Richter, Dipankrin Optimum
Richter, Panangin Forte
Richter, Quamatel Mini 1.
Richter, Quamatel Mini 2.
Yettel
A műsorban említett Apple HomePod reklám, példa egy narrációmentes megoldásra
George 1.
George 2.
About You
Tovább a podcast oldalára