Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

134. epizód - Közösségi média közösség-érzéstelenítve

Vissza

134. epizód - Közösségi média közösség-érzéstelenítve

Jul 11. | 19 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:19:51
Ebben az epizódban a Facebook algoritmusának TikTokosítási tervéről beszélgetünk, a vendégünk Király Éva, a Mediator social media group head-je.
A szpotszemlében megnézzük a Borsodi Friss portfólió új tagjainak szpotjait.
Utána szó lesz a White Rabbit Cannes-ban díjazott #flutwein kampányáról, amellyel a 2021-es, németországi árvíz idején katasztrofális károkat elszenvedő borászokat szerették volna segíteni.
Beszélünk továbbá a Polaroid „Beautify Budapest” falfestményéről; a Diageo és a Sziget kampányáról, amelyben az idei nyári fesztiválokon közösen hívják fel a figyelmet a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára; valamint az IMODIUM márka kreatív strandplakátjairól.
Ha szeretnéd megnézni, amikről beszéltünk, kattints ide:
Borsodi 1.
Borsodi 2.
Borsodi 3.
White Rabbit, #flutwein
Polaroid
Diageo
Tovább a podcast oldalára