135. epizód - A reklámadó visszatér
Jul 11. | 20 perc
Oktatás
Az epizód fő témája a reklámadó és annak hatásai, Horváth Ritával, a MAKSZ média szekciójának alelnökével beszélgetünk.
Előtte kampányszemle: megnézzük az OTP Bank digitális adományozó platformjáról szóló kampányát; a Bristol Myers Squibb gyógyszercég és a Magyarországi Crohn-Colitises Betegek Egyesületének tabudöntögető kampányát, melyben a gyulladásos bélbetegségekre képregényekkel hívják fel a figyelmet; valamint a Jófogás új kampánya is terítékre kerül, amelynek egyik főszereplője Pumped Gabo és a másik Dragomán György - többek között. Szó lesz még az iPon webshop reklámszpotjáról és a Magyar Termék citylight aktivitásáról is.
Ha szeretnéd megnézni, amikről beszéltünk, itt találod a linkeket:
OTP Bank
iPon
Jófogás és Pumped Gabo
Tovább a podcast oldalára