137. epizód - Így érkezz a helyi piacokra!
Jul 25. | 21 perc
Oktatás
Fő témánk a lokalizáció, a helyi kommunikációs aktivitások megtérülése. Egei Tamás, a TicketSwap nemzetközi terjeszkedéséért felelős vezetőjétől többek között megtudhatjuk, mi alapján döntöttek a magyarországi bevezetésről, és arról is mesél, hogy a platform hogyan szólítja meg a célközönségét.
Előtte szpotszemle: megnézzük a Dreher Sörgyárak „A nagy összecsapolás” c. szpotját, valamint a Telekom nyári élményeket összegyűjtő promóciójának reklámját. Beszélünk a Pick Kamarás Ivánnal készülő, személyes hangvételű online gasztró videósorozatáról is.
A hírek között hallhattok a Nyitottak vagyunk nonprofit szervezet kampányáról, valamint arról, hogy az Európai Parlament elfogadta az online platformok szabályozásáról szóló rendeletet.
Az említett filmekért katt ide:
Dreher Sörgyárak
Telekom
Pick
Tovább a podcast oldalára