138. epizód - Hogyan tenderezz jól?
Aug 01. | 21 perc
Oktatás
Egy kommunikációs tender nem egyszerű feladat, könnyű mellényúlni márkagazdaként a megbízásra pályázó ügynökségek között. Stefanics Annamáriával, a Mediator üzletfejlesztési igazgatójával végigvesszük a buktatókat a nyílt és zárt tender kérdésétől, a próbafeladatokon át egészen a tenderdíj előnyeiig.
Előtte két Yettel aktivitással: a régi telók visszagyűjtését ösztönző szpotról, és a Yettel Stage koncertsorozatról is beszélünk, befért ezek mellé a Telekom B2B kontentmarketingje is Wolf Gáborral, amit méltatunk. Elmondjuk, hogy a BB-nek miért nem elég csupán egy jó fotó, miért kellett volna többet gondolkodni a kampányuk szövegén, és a Posta nehezen értelmezhető kézzel írott levelekről szóló videóival is megpróbálunk valamit kezdeni.
Nézd, ezekről beszélünk:
Telekom
B2B videók Wolf Gáborral
Yettel
régi idők telefonjai
Yettel Stage
koncertsorozat
Posta x
kézzel írott levelek videósorozat
Tovább a podcast oldalára