141. epizód - Egy sablonoktól szabaduló reklámszpot története
Aug 22. | 21 perc
Oktatás
Hogyan lehet elkerülni a gyógyszeripari sablonokat? Kovács Gusztávval, a TEVA OTC termékekért felelős marketingigazgatójával a Neogranormon új, kétszeresen is díjnyertes reklámfilmje kapcsán beszélgetünk.
Előtte szpotszemle, melynek szereplői a Betadine (két szpottal), valamint a Reparon, és kiderül belőle, a gyógyszeripar kommunikációs sablonjai között is lehet élet.
Híreink között szó lesz arról, hogy a Bookline fenntarthatósággal foglalkozó podcastot indított Litkai Gergellyel; de beszélünk a Magyar Vöröskereszt nyári, véradást ösztönző kampányáról, továbbá az OTP Bank új PR és influencer kampányáról is.
A műsorban említett szpotokért katt ide:
Neogranormon
Betadine kenőcs
Betadine Intima hüvelykúp
Reparon
Tovább a podcast oldalára