Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

147. epizód - Közéleti burgerezés

Vissza

147. epizód - Közéleti burgerezés

Oct 03. | 21 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:21:51
Az adás témája a brand purpose-t gyakorlati oldalról közelíti meg: azaz arról beszélgetünk, hogy a Zing Burger miért reagál ilyen gyakran közéleti témákra. A vendégünk Susánszky Ádám, a Zing Burger egyik alapítója.
A szpotszemle szereplői a Cherrisk termékportfolióját népszerűsítő kampányhoz készült reklámfilmek, valamint a Toyota Beyond Zero kampányszpotja. Beszélünk két, a siketek világnapjához kapcsolódó CSR-aktivitásról: az Auchan-áruházakban füldugóval lehetett vásárolni, míg a Vodafone színházi előadásokat feliratoz okostelefonon a hallássérült nézők számára. A hírek között hallhattok továbbá arról is, hogy a Versenyhivatal miért büntett meg egy gyógyszerreklámot.
Cherrisk
Toyota
Vodafone
Tovább a podcast oldalára