Meddig érdemes digitalizálni egy gasztrovállakozást?
Az online vásárlási lehetőségek és digitális megoldások dinamikusan fejlődnek, de a személyes kontaktus szerepe továbbra is hangsúlyos a gasztrovállalkozásokban. A digitális megoldások megkönnyíthetik a munkafolyamatokat, hatékonyabb lehet a rendelésfelvétel, vagy a termék összeállítása, komplexebb lehet a fogyasztási élmény, de van, amit nem lehet, vagy nem érdemes technológiával helyettesíteni.
Következő podcast adásunkban Porkoláb Eszterrel, a Hester’s Life társtulajdonosával és Repka Péterrel, a Madal Cafe társtulajdonosával beszélgettünk arról, hogy mely digitális megoldások adnak ténylegesen hozzá az üzletmenethez, valamint a vásárlói élményhez, és mit lehet kezdeni a beérkező vásárlói adatokkal.
---
Ha szeretnél megtudni többet rólunk:
A tudásmegosztás támogatója a Mastercard és a Bizpay.
Hasznos linkek
Porkoláb Eszter (társtulajdonos, Hester's Life)
Repka Péter (társtulajdonos, Madal Cafe)
Műsorvezető: Petur András
Gyártó: Showcast Media