Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

A vendégnek mindig igaza van?

Vissza

A vendégnek mindig igaza van?

Jun 16. | 44 perc

Piqniq Budapest

Üzlet Vállalkozás
00:00:00
/
00:44:48

 A kommunikáció a vendégélmény alapja 

Az éttermes vállalkozásoknak komoly kihívást jelent a vendégértékelések kezelése. Nem lehet minden igénynek megfelelni, de a megfelelő kommunikáció rengeteget számít.

A vendégélmény azonban nem csak a vendéglátón múlik, kellő nyitottság szükséges a vendég részéről is, hogy képes legyen befogadni, amit az étterem közvetít felé. Igaz-e az a régi mondás, hogy mindig a vendégnek van igaza?

Szükséges-e, és ha igen, hogyan lehet a vendégeket edukálni, nyitottabbá, befogadóbbá tenni az éttermes vállalkozások irányába?

Mit tehet a vendég, hogy elkerülje a csalódást jelentő helyzeteket?

Hogyan kommunikáljon jól egy gasztrovállalkozás?

Tizedik podcast adásunkban ezeket a kérdéseket járjuk körül Barabás Csaba Heinz, a tiszafüredi Mariska étterem tulajdonosa és Aczél László gasztroblogger segítségével.

Ha szeretnél megtudni többet rólunk:

https://piqniq.hu/

A tudásmegosztás támogatója a Mastercard.

Hasznos linkek

Műsorvezető: Petur András

Gyártó: Showcast Media

Tovább a podcast oldalára