Vendégigény - vendégélmény
---
A fogyasztási szokások folyamatosan változnak, minden vállalkozásnak kihívást jelent, hogy megszólítsa a közönséget. Vajon a vendég elvárásai alakítják a vendéglátóhelyet, vagy a vendéglátóhelynek kell utat mutatni a fogyasztónak, hogy felismerje, tulajdonképpen mire van igénye? Hogyan tud felkészülni egy gasztrovállakozás, ha a jövő emberének akar élményt nyújtani?
A Piqniq Budapest negyedik podcastjában vendégünk Eölyüs Endre, a Mastercard regionális vezetője, és Gréczi Szilárd, aki egy ikonikus budapesti kávézó munkatársa és üzletvezetője volt 7 éven keresztül. Velük vitattuk meg a kérdést, hogyan kell egy vállalkozásnak lépést tartani a fogyasztók elvárásaival.
---
Ha szeretnél megtudni többet rólunk:
A tudásmegosztás támogatója a Mastercard.
Hasznos linkek
Gréczi Szilárd
Eölyüs Endre
Műsorvezető: Petur András
Gyártó: Showcast Media