Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni az, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötelék nélkül. Ezek hiányában a márkánk nem lesz hiteles. Szinte minden szervezet és vállalkozás egy brand is egyben, amelynek a hírnevét ápolni kell. Hogyan határozd meg jól a stratégiai márkaidentitást és a víziót úgy, hogy hatékonyan és hosszú távon elérd a fogyasztókat?
Bencsik Győző több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketing orientáltságú felsővezető. Három multinacionális vállalatnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health). Tapasztalt startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketing munkájának a strukturálásában, egy arany Effie (Lipton tea) és egy egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) díjjal kitüntetett szakember.
Brand management a gyakorlatban online kurzus: https://l-a-b-a.hu/lecture/marketing-es-pr/tag=brand-management-a-gyakorlatban
Ha szeretnél részt venni a LABA kurzusain, akkor megtalálod itt megtalálod őket: https://l-a-b-a.hu/
Új és érdekes tartalmakért, információkért kövesd a közösségi média csatornáinkat: https://www.facebook.com/labahungary/, https://www.instagram.com/laba_hungary/