Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

PR és employer branding: már nem elég az online!

Vissza

PR és employer branding: már nem elég az online!

Jul 29. | 66 perc

Üzlet Marketing
00:00:00
/
01:06:32

Huszonhét év alatt a PR szakma száznyolcvan fokos fordulatot vett. Elképesztően felgyorsult és egy orgánumra ma már rengeteg hír jut napi szinten. A vállalatok célja persze nem változott, ők az üzenetüket akarják eljuttatni ezeken a médiumokon keresztül a vásárlókhoz. A PR ügynökségek abban tudnak leginkább segíteni, hogy a cégek megtalálják az adott üzenetnek legmegfelelőbb platformot. Zubán Zoltán majd harminc éve kezdett el ebben a szegmensben tevékenykedni. Folyamatosan fejlődött és tanult, kitartásának köszönhetően mostanra annál a cégnél ügyvezető igazgató, ahol kezdte a szakmáját. Motivációja továbbra is töretlen, innovatív gondolkodását számos projektben bizonyította már.


Kosár Zoltán offline média specialista, az Optiposter köztéri média ügynökség tulajdonosa Zubán Zoltánt kérdezi arról, hogy hogyan működhet jól együtt a PR és az offline média, az Offline Podcast legújabb részében. A PR szakértő bővebben beszámol az adásban a kríziskommunikációról, az employer branding és város marketing kapcsán szerzett tapasztalatairól és a sikeres hírnév menedzsmentről.  Zoltán konkrét, tanulságos esetekről is mesél az adásban. Elmondja lépésről lépésre, hogyan dolgoznak együtt egy ügyféllel, hogyan szerveznek eseményeket, vagy, hogy hogyan kezelik az offline eszközöket és integrálják őket egy adott kampányba.


„Ami a legfőbb kérdés, hogy hogyan tudjuk azt az érdekességi küszöböt átlépni, ami ebben a borzalmasan nagy zajban jelen van.” – mondja el szakmájának egyik lényegét ebben a részben a PR szakértő. Hallgasd meg az új epizódot, ha kíváncsi vagy mi a jelenlegi szerepe egy PR ügynökségnek a marketing világában, vagy, ha tudni szeretnéd, milyen feladatai vannak egy PR szakembernek.  


Tovább a podcast oldalára