A Schneider Electric élen jár az energiagazdálkodás és az automatizálás digitális átalakításában, valamint az ügyfelek igényeire szabott szolgáltatások területén – az energetikai és fenntarthatósági tanácsadástól kezdve az operációs rendszerek életciklusának optimalizálásáig.
A NEWtechtalk podcastban Hargita Péterrel, a Schneider Electric marketingigazgatójával beszélgettünk az e-kereskedelem piaci szerepéről, a B2B kereskedelem kihívásairól, a hazai partnerhálózat eléréséről és a villamosipar aktuális trendjeiről. Vendégünk kifejtette, hogyan látja a régiós és a hazai villamosipari szereplők e-kereskedelmi pozicionálását és vásárlási szokásait, végigvettük a fenntarthatóságot és környezettudatosságot támogató szolgáltatásokat is. A kritikus rendszerek és az infrastruktúra megfelelő állapotának fenntartása komoly kihívást jelent a legtöbb vállalkozás számára. A Schneider Electric megközelítése lehetővé teszi a villamosipari szereplők számára, hogy stabil szakmai, üzleti és személyes kapcsolatokra építő országos hálózaton keresztül érjék el partnereiket.