A Marketing MSc Podcast legújabb epizódjában Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője osztja meg tapasztalatait arról, hogyan érdemes nekiállni a marketingbüdzsé tervezésének. Akár egy friss vállalkozást irányítasz, akár tapasztalt cégvezetőként szeretnéd optimalizálni a költségeidet, ez az epizód segít abban, hogy a marketingre fordított minden forint a lehető legjobban megtérüljön.
Egy rosszul felépített marketing budget könnyen pénzkidobáshoz, vagy éppen elszalasztott lehetőségekhez (opportunity cost) vezethet, míg egy jól átgondolt költségvetés nemcsak megtérül, de segíti az üzleti növekedést is.
Amit megtudhatsz az epizódból:
Milyen alapelvekre épül a hatékony marketingbüdzsé tervezése.
Miért nem elég, ha csak "érzésre" osztod el a költségeidet.
A leggyakoribb hibák a marketingbüdzsé tervezésében, és hogyan kerüld el őket.
Hogyan optimalizálj költséghatékonyan, ha szűkös a büdzséd.
Milyen az ideális feladatmegosztás az online marketing ügynökség és a cégvezetés között.
Hallgasd meg, és vágj bele a marketingbüdzsé tervezésébe magabiztosan és profi módon!
---------------------------------------------------------------------
Itt találsz meg minket:
WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/
LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/
SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4
APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902
#marketingbüdzsé #marketingbudget tervezés #onlinemarketingügynökség #onlinemarketingbüdzsé #marketingbüdzsétervezése