Marketing MSc Podcast haladó marketing megoldásokkal és a legfrissebb szakmai trendekkel. Vállalkozóknak, akik okosan és etikusan akarnak kitűnni a reklámzajból, és marketing szakembereknek, marketinges hallgatóknak, akik a szakma élvonalába akarnak tartozni. Egy bullshitmentes, hamisíthatatlanul szakmai, mégis szórakoztató marketing-utazás Matykó Noémivel.
A Marketing MSc Podcast 43. epizódjában Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője, részletesen bemutatja, hogyan használhatják ki a Meta platform által kínált PPC hirdetési lehetőségeket a magyar vállalkozások.
Az epizódban eloszlatunk néhány gyakori tévhitet, amelyek miatt sok KKV távol marad a közösségi média platformoktól. Például azt az elképzelést, hogy ezek a felületek nem érik el a megfelelő döntéshozókat.
Beszéltünk még a marketing és a PPC új csapásirányáról, sőt egyik alapkövéről a „Business to People” (B2P) szemléletről. De az epizód során részletesen bemutatjuk a jelenleg elérhető Meta hirdetési lehetőségeket is, és elemezzük azok előnyeit és korlátait.
A Marketing MSc 43. epizódja tehát segít eligazodni abban, hogy milyen típusú kampányokat érdemes választani különböző üzleti célokhoz, legyen szó márkaépítésről, lead generálásról vagy konverziónövelésről. Noémi értékeli, hogy ezek a lehetőségek mely célcsoportok számára a leghatékonyabbak, és rámutat, hogyan lehet optimálisan kihasználni a Meta eszközeit - így minden vállalkozás megtalálhatja a számára megfelelő megoldást.
------------------------------------------------------------------ Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902
Ebben az epizódban felkapcsoljuk a karácsonyfa égőket, de nem az ünnepi hangulat, hanem az év végi hajrára tervezett kampányok kedvéért. Lévai Richárd közösségi média szakértő a vendégünk, akivel a Meta felületein tapasztalható szezonális változásokról, ezek meglovagolásáról és a legújabb megoldásokról beszélgetett a műsorvezető, Matykó Noémi. Azt például kevesen tudják valószínűleg, hogy a Messenger még az alap Facebook appnál is népszerűbb a magyar felhasználók körében. Tehát aki sok embert szeretne hatékonyan elérni közösségi média marketinggel, az jól teszi, ha az üzenetküldő felhasználásán is elgondolkodik - és erre vannak már kipróbált megoldások. Lévai Ricsi arra is felhívta a figyelmet, hogy a social media algoritmusok változásai nyomán nincs olyan ma már, hogy túl sok poszt. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a minőség helyett csak a mennyiség számít, sőt éppen ellenkezőleg. Ha érdekel e látszólagos ellentmondás feloldása, akkor hallgasd meg a Marketing MSc 42. adását, és szélesítsd látóköröd a social media marketing területén az egyik legnagyobb hazai szakértő segítségével! Lévai Richárd a Liftup Kft. ügyvezetője: https://liftup.hu/ az adásban említett, közösségi médiával foglalkozó blogjuk pedig a https://kozossegikalandozasok.hu/ címen érhető el. ------------------------------------------------------------------ Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 #socialmedia #karácsony #facebook
Ebben az adásban Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője azt mutatja meg, hogyan segítheti a big data és az adatvizualizáció a marketingstratégiád következő szintre emelését. Az online marketing folyamatos fejlődésével az adatalapú döntéshozatal egyre fontosabb szerepet játszik a hatékony marketing kampányok tervezésében és kivitelezésében. Témáink: 🔹 Big Data és adatforrások: fedezd fel, hogyan használhatod a webes viselkedési, e-kereskedelmi és közösségi média adatokat valós idejű, személyre szabott kampányokhoz. 🔹 Adatalapú marketingstratégia lépései: ismerd meg, hogyan szegmentálhatod célcsoportjaidat és hogyan hozhatsz létre személyre szabott tartalmat. 🔹 Adatvizualizáció és adatmesélés: így teheted könnyen érthetővé és prezentálhatóvá a komplex adatokat grafikonokkal és interaktív vizualizációkkal. 🔹 Adatalapú döntéshozatal: követsd nyomon a fontosabb KPI-ket, például a konverziós arányt és az ügyfélmegtartást, a marketingstratégia megvalósítása során. 🔹 Adatvédelem és GDPR: az adatok biztonságos felhasználása a marketingben. 🔹 Innovációk az adatalapú marketingben: prediktív és preskriptív elemzések, amelyek segítenek megjósolni a fogyasztói viselkedést és javítani a marketinghatékonyságot. Hallgasd meg a Marketing MSc 41. adását, és tanulj meg mindent arról, hogyan alakíthatod át marketingedet adatalapú stratégiák segítségével! --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCASTS: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc #marketingstratégia #adat #podcast
Még mindig akad sok vállalkozó, aki szerint a sikeres marketinghez elég annyi, hogy jó sokat költünk rá. Pedig a legszebb social media poszt, a legjobban megírt hírlevél és a legdrágább PPC kampány sem ér sokat, ha nincs pontosan meghatározott célja, és nem ellenőrizzük az eredményét. Azaz: jó mérésekkel lesz igazán hatékony a marketing! De mit mérjünk? A rossz hír az, hogy ma már több száz változóhoz és adatforráshoz lehet hozzáférni egy cég marketing munkája során. Szerencsére egy képzett marketinges ki tudja választani azokat a kulcsmutatókat, amelyek a stratégia megvalósítása szempontjából valóban fontos információt hordoznak - így tiszta kép alapján hozhat döntéseket a cégvezető. A Marketing MSc 40. adásában a különböző marketing eszközök kapcsán felmerülő legfontosabb adatforrásokat és metrikákat vesszük sorra, és életből vett példákkal mutatjuk be, melyek lehetnek igazán lényegesek a te céged fejlődéséhez. Ha szeretnél hatékonyan költeni a marketingedre, akkor hallgasd meg a Marketing MSc Podcast 40. részét, és megtudod, hogyan kezdj hozzá!
Bay Áronnal a Marketing MSc 22. adásában beszélgettünk. --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCASTS: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc
Még mindig akad sok vállalkozó, aki szerint a sikeres marketinghez elég annyi, hogy jó sokat költünk rá. Pedig a legszebb social media poszt, a legjobban megírt hírlevél és a legdrágább PPC kampány sem ér sokat, ha nincs pontosan meghatározott célja, és nem ellenőrizzük az eredményét. Azaz: jó mérésekkel lesz igazán hatékony a marketing! De mit mérjünk? A rossz hír az, hogy ma már több száz változóhoz és adatforráshoz lehet hozzáférni egy cég marketing munkája során. Szerencsére egy képzett marketinges ki tudja választani azokat a kulcsmutatókat, amelyek a stratégia megvalósítása szempontjából valóban fontos információt hordoznak - így tiszta kép alapján hozhat döntéseket a cégvezető. A Marketing MSc 40. adásában a különböző marketing eszközök kapcsán felmerülő legfontosabb adatforrásokat és metrikákat vesszük sorra, és életből vett példákkal mutatjuk be, melyek lehetnek igazán lényegesek a te céged fejlődéséhez. Ha szeretnél hatékonyan költeni a marketingedre, akkor hallgasd meg a Marketing MSc Podcast 40. részét, és megtudod, hogyan kezdj hozzá!
Bay Áronnal a Marketing MSc 22. adásában beszélgettünk. --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCASTS: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc
Nehéz kérdés, de világosabb lesz, ha onnan futunk neki, hogy mikor jobb a céged számára a belső marketinges, és mikor a külső marketing ügynökség?
Ebben az adásban sorra vesszük a saját marketing munkatárs alkalmazásának előnyeit és hátrányait, majd átvilágítjuk a marketing ügynökséget is, azonos szempontok alapján. A választás nem egyszerű, de végső soron úgy látjuk, egy vállalkozás érése folyamán lesz olyan pillanat, amikor az egyik vagy másik előnyösebb, és lesz olyan is, amikor mindkettő egyszerre a legjobb döntés.
Matykó Noémi, a Chiro Marketing alapítója ugyan online marketing ügynökséget vezet, de most félreteszi személyes véleményét, és pártatlan szemmel, tisztán piacismeret és tapasztalat alapján veszi végig a felmerülő kérdéseket - így neked, vállalkozónak már egy fokkal egyszerűbb lesz döntést hoznod.
Tehát akkor a belső marketinges vagy a külső marketing ügynökség passzol jobban a cégedhez? Hallgasd meg a Marketing MSc Podcast 39. részét, és megtudod!
-------------------------------------------------------------
Itt találhatsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCAST: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCAST: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc
#marketing #ügynökség #podcast
Most lerántjuk a leplet a Temu titkairól! Persze az, hogy rengeteg pénzt költenek, nem nagy titok. De ha megvizsgáljuk közelebbről, hogyan költik el azt a sok pénzt, akkor van mit tanulni tőlük. Sőt, bizonyos online marketing elemeket átvéve, vagy akár jobban csinálva, a te webshopod is sikeresen felveheti velük a versenyt!
Matykó Noémi, a Chiro Marketing alapítója most átfogó képet ad neked a kínai webshop, a Temu sikerének hátteréről, és megismerteti veled az elmúlt időszak e-commerce piaci folyamatait.
Az influencer marketingtől kezdve a marketingpszichológiáig, minden marketingeszközt elsajátíthatsz, sőt: a Marketing MSc Podcast 38. részében 15 tippet is kapsz, hogy a Temuban ne a mindent letaroló buldózert, hanem csak a konkurenciát lásd!
---------------------------------------------------------------------
Itt találhatsz meg minket:
WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/
LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/
SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4
APPLE PODCAST: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902
A márkaidentitás és a brandépítés kulcsfontosságú elemei a Marketing MSc Podcastben!
A márkád és vizuális arculatod kialakítása nem kis feladat, megannyi KKV sorsa áll vagy bukik ezen a tényezőn. Az arculat a logónál és a csomagolásnál azonban nem áll meg, a márkaidentitásod felépítéséhez stratégiára, és legtöbb esetben egy szakemberre van szükséged.
Itt jön a képbe Serfőző Péter, brand stratéga, a Branding és vizuális válasz, valamint 3 másik könyv szerzője, emellett a Zwoelf stratégia és design tulajdonosa.
Péter és Matykó Noémi műsorvezető, a Chiro Marketing ügyvezetője, feltérképezik a brand helyét a marketingmixben. Hogyan fejleszthet valaki a saját brandjén, ez mennyi pénzbe kerül? Mi az a Brand Sprint, és hogyan érdemes csinálni? Ezeket és még sok minden más kérdést a brand témakörben megismerhetsz, a Marketing MSc Podcast 37. adásában!
Brandguide: https://brandguide.hu/
Zwoelf: https://www.zwoelf.hu/
Péter elérhető LinkedIn-en: https://www.linkedin.com/in/serfozopeter/
---------------------------------------------------------------------
Itt találhatsz meg minket:
WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/
LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/
SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4
APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902
GOOGLE PODCASTS: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc
A megfelelő hang és beszédtechnika az üzleti életben is sokat számít. Prezentációk, bemutatók és tárgyalások alkalmával nem csak a mondanivalód tartalma, de a hanghordozásod és az előadásmódod is fontos feltétele a kívánt hatás elérésének. A jó hangsúly, hanglejtés és beszéderő jó fényben tüntet fel téged és alátámasztja szavaidat. Ebben a podcastban vendégünk Ruff-Kiss Ágnes beszédtréner a beszedero.hu-tól akitől megtudhatod, hogy - mit üzen beszédünk, - hogyan segíthet a tiszta beszéd vállalkozásodban, - mik a leggyakoribb beszédhibák, és még sok mást a megfelelő beszédtechnika elsajátításáról, alkalmazásáról. Amennyiben szeretnéd a következő szintre fejleszteni beszéded és makulátlan podcasteket, előadásokat és prezentációkat készítenél, akkor hallgasd meg a Marketing MSc Podcast 36. adását Matykó Noémivel, a Chiro Marketing ügyvezetőjével, és Ruff-Kiss Ágnes beszédtrénerrel!
Beszéderő: https://beszedero.hu/ Ágnes elérhető LinkedIn-en: https://www.linkedin.com/in/ruff-kiss-agnes/ ------------------------------------------------------------------ Itt találhatsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCAST: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCAST: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc
A médiavásárlás az, amikor a marketing üzeneted fizetett felületeken juttatod el a célcsoporthoz. Ilyen fizetett felületből, azaz médiumból számtalan létezik, hiszen a gyufásdoboztól kezdve, több ezer nyomtatott és webes sajtóterméken át, az óriásplakátokig és tévécsatornákig minden ide tartozik. Tehát a médiavásárlást jól csinálni valódi művészet, ebben az adásban abba pillantuk be, hogyan gondolkodnak erről a szakemberek. Gulya Gergely, a Media Sales marketing és médiaigazgatója a médiavásárlás folyamatáról és hazai működéséről mesél, és válaszol a Marketing MSc műsorvezetője, Matykó Noémi, a Chiro Marketing kft ügyvezetője kérdéseire. Úgyhogy amennyiben szeretnéd minél több helyre eljuttatni üzeneted vagy csak érdekel, mi az a reklámtorta, hallgasd meg Noémit és Gergelyt a Marketing MSc Podcast 35. részében! A 2023-as reklámtorta kimutatást itt találod: https://tinyurl.com/349rdchm
Media Sales: https://mediasales.hu/
Gergely elérhető LinkedIn-en: https://www.linkedin.com/in/gulya-gergely-83250b51/ --------------------------------------------------------------------- Itt találhatsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCAST: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCAST: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc