Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?

Marketing Msc Podcast - Matykó Noémivel

Marketing MSc Podcast

Vissza

Marketing Msc Podcast - Matykó Noémivel

Marketing MSc Podcast

Üzlet Marketing

Marketing MSc Podcast haladó marketing megoldásokkal és a legfrissebb szakmai trendekkel. Vállalkozóknak, akik okosan és etikusan akarnak kitűnni a reklámzajból, és marketing szakembereknek, marketinges hallgatóknak, akik a szakma élvonalába akarnak tartozni. Egy bullshitmentes, hamisíthatatlanul szakmai, mégis szórakoztató marketing-utazás Matykó Noémivel.

Epizódok

1-10 megjelenítése a(z) 53 elemből.

A marketing területén rengeteg szakkifejezéssel találkozunk, de ezek gyakran csak definícióként (vagy úgy sem) maradnak meg az emberek fejében – pedig a lényeg a valódi alkalmazásukban van. Hogy ez többet ne okozzon gondot, a Marketing MSc Podcast 49. epizódjában Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője, 17 évnyi tapasztalattal felvértezve, gyakorlati példákon keresztül mutatja be a legfontosabb marketinges kifejezéseket.Mire számíthatsz?✔️ Érthető, a való életben alkalmazható magyarázatok a szimpla definíciók helyett✔️ Példákat, tanácsokat, tippeket, hogy az elméletből gyakorlati eredmények szülessenek✔️ Kezdőként: biztos alapokat, hogy magabiztosan mozogj a szakmában.✔️ Haladó marketingesként: meglévő tudásod frissítését, pontosítását, hogy még jobban finomhangolhasd a kezed ügyébe kerülő stratégiáikat.🎯 Ha szeretnéd mesterien alkalmazni szakzsargont, akkor ne légy rest meghallgatni ezt a hiánypótló kisokost!---------------------------------------------------------------------Itt találsz meg minket:WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghuINSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902#MarketingMSc #MarketingMScPodcast #marketingpodcast #marketingszótár #marketingdefiníciók #onlinemarketing #ChiroMarketing #marketingesszakszó #marketingkifejezések #onlinemarketingügynökség #marketingkisokos #tanuljmarketinget

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Marketing és reklámszakmai körökben nagy megütközést keltett nemrég a hazai Nissan importőr nőgyalázó kommunikációs baklövése, amiből jelentős PR botrány kerekedett. Ám még a szakmai kommentárok között is sokan hangoztatták, hogy ez ugyan valóban hiba, de végső soron a rossz reklám is reklám: a Nissan márka nyer azzal, hogy beszélnek róla. De ez valóban így van? Ebben az adásban Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője ennek jár utána!Bár számos példát tudunk hozni elhibázott marketing kampányokra, a mondás hátterének feltárásához fontos támpont, hogy bizony a történelemben már sok figyelemfelkeltő, botrányos reklám járt sikerrel, hozott ismertséget, üzleti előnyt az adott márkának.Egyik példánk erre a Benetton kampánya: https://www.youtube.com/watch?v=97aJ0cUxkzo Ám azt is érdemes látni, hogy ezek az esetek szinte kivétel nélkül induló, feltörekvő brandekről szólnak. Amikor már ismert egy márka, visszatérő vásárlói, jól definiált célközönsége van, akkor e célközönség lelkébe gázolni jelentős üzletrontó hatással járhat. Amire remek példa a Peloton reklámfilmje: https://www.youtube.com/watch?v=F72RvkJuLsU Hogy végül is igaz-e a mondás? Hallgasd meg az adást, és segítünk tisztán látni!---------------------------------------------------------------------Itt találsz meg minket:WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghuINSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902#negativreklam #marketing #onlinemarketing #cégvezetés #tévhit

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

A Marketing MSc Podcast legújabb epizódjában Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője osztja meg tapasztalatait arról, hogyan érdemes nekiállni a marketingbüdzsé tervezésének. Akár egy friss vállalkozást irányítasz, akár tapasztalt cégvezetőként szeretnéd optimalizálni a költségeidet, ez az epizód segít abban, hogy a marketingre fordított minden forint a lehető legjobban megtérüljön.

Egy rosszul felépített marketing budget könnyen pénzkidobáshoz, vagy éppen elszalasztott lehetőségekhez (opportunity cost) vezethet, míg egy jól átgondolt költségvetés nemcsak megtérül, de segíti az üzleti növekedést is.

Amit megtudhatsz az epizódból:

  • Milyen alapelvekre épül a hatékony marketingbüdzsé tervezése.

  • Miért nem elég, ha csak "érzésre" osztod el a költségeidet.

  • A leggyakoribb hibák a marketingbüdzsé tervezésében, és hogyan kerüld el őket.

  • Hogyan optimalizálj költséghatékonyan, ha szűkös a büdzséd.

  • Milyen az ideális feladatmegosztás az online marketing ügynökség és a cégvezetés között.

Hallgasd meg, és vágj bele a marketingbüdzsé tervezésébe magabiztosan és profi módon!

---------------------------------------------------------------------

Itt találsz meg minket:

WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/

FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/

LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/

SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4

APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902

#marketingbüdzsé #marketingbudget tervezés #onlinemarketingügynökség #onlinemarketingbüdzsé #marketingbüdzsétervezése

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Sokan ábrándoznak hónapokig tartó utazásról távoli tájakon, de még azok közül sem vág bele mindenki, akik az anyagi feltételeket meg tudják teremteni. Vállalkozókra és cégvezetőkre különösen jellemző, hogy úgy gondolják, ennyi időre nem hagyhatják magára a cégüket, mert csak akkor mennek igazán jól a dolgok, ha ők maguk irányítanak.

Matykó Noémi, a Chiro Marketing Kft tulajdonosa és ügyvezetője azonban mégis belevágott, és e két hónapos utazás nem csak azért hozott izgalmakat, mert négy ázsiai országot, Ausztráliát és Új-Zélandot is meglátogatta útitársaival. Hanem azért is, mert eközben a cége sem került bajba, sőt.

Hogy milyen élmény egy ilyen hosszú utazás, és hogy milyen tapasztalatokkal gazdagodott a cégvezetés területén, erről Gécsek-Tóth Enikő rádiós szerkesztő és műsorvezető kérdezte ebben a különleges, fordított szereposztású Marketing MSc adásban.

Gécsek-Tóth Enikő új lakberendezéssel foglalkozó csatornája elérhető: https://www.youtube.com/@DesignPortrait-lakberendezés 

---------------------------------------------------------------------

Itt találsz meg minket:

WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/

FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/

LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/

SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4

APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902

#marketing #cégvezetés  #utazás

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Hogyan készülj fel a 2025-ös év marketing kihívásaira? Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője bemutatja a legfontosabb trendeket, amelyek meghatározzák, merre tart jövőre a marketing világa. 🎙

Az adásban szó esik arról, hogy az AI tartalomgyártás elterjedése milyen kihívásokat hozott magával: bár az automatizáció egyre elérhetőbbé teszi a tartalomkészítést, a minőség gyakran háttérbe szorult a mennyiség kárára. Éppen ezért azt várjuk, hogy 2025-ben a minőségi tartalomgyártás kerül ismét reflektorfénybe.

További fontos téma az egyszerűsítés jelentősége, hiszen a felhasználók egyre inkább túlterheltté válnak a sokféle csatornán és felületen megjelenő marketing elemek miatt. És ez a marketing tartalomgyártókra is egyre nagyobb terhet ró.

Szerintünk 2025-ben az átláthatóbb, letisztultabb marketing kampányok lesznek a nyerők. Emellett egyre nagyobb figyelmet kapnak a személyre szabott megoldások, amelyek valódi kapcsolódást és relevanciát kínálnak a célközönség számára.

Ne maradj le erről az izgalmas adásról, amely segít, hogy a trendek ismeretében hatékonyabb marketing stratégiát készíthess 2025-re. Hallgasd meg most, és készülj a jövőre! --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Akár személyes márkát, akár a vállalkozásod marketingjét építed, ma már megkerülhetetlen a videós tartalmak használata. A Marketing MSc Podcast 44. epizódjában vendégünk Budácsik Attila, aki videókészítőként már számos cég image filmjét, shorts videóit készítette el. Matykó Noémivel, a Chiro Marketing ügyvezetőjével közösen igyekeznek feltárni, milyen előnye van a vállalkozásod mozgóképes bemutatásának és milyen buktatók várnak ezen a téren. Bár lehet, sőt bizonyos műfajokban kifejezetten előnyös telefonos, jó értelemben vett amatőr hangulatú filmekkel jelentkezni, egy cég marketingjében azonban kikerülhetetlen kérdés a minőség. Hiszen minden olyan szöveg, kép és videó, amit kiteszel a vállalkozásodról, egyben névjegy is, mely alapján majd megítélnek téged. Tehát a magas minőség elengedhetetlen, ha profi, megbízható és modern cég arculatát akarod felépíteni, és itt jön képbe a profi videókészítő vállalkozások megbízásának kérdése. Vitathatatlan, hogy nem lehet minden Tiktok videóhoz 20 fős stábot kirendelni, ám ettől még érdemes okosan végiggondolni a rendelkezésre álló lehetőségeket, hogy a maximumot tudd kihozni a marketing stratégiádból. Néhány kiemelt, magas minőségű film nagyon sokat nyomhat a latban, és ezek ma már nem is olyan elérhetetlenül drágák. Hallgasd meg az adást, rengeteg hasznos információt tudsz kinyerni belőle az új marketinges trenddel, a videós tartalmakkal kapcsolatban!

Videós partnerünket, a Budácsik Media Solutions Kft.-t itt találod: https://budacsikfilms.com/ --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

A Marketing MSc Podcast 43. epizódjában Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője, részletesen bemutatja, hogyan használhatják ki a Meta platform által kínált PPC hirdetési lehetőségeket a magyar vállalkozások.

Az epizódban eloszlatunk néhány gyakori tévhitet, amelyek miatt sok KKV távol marad a közösségi média platformoktól. Például azt az elképzelést, hogy ezek a felületek nem érik el a megfelelő döntéshozókat.

Beszéltünk még a marketing és a PPC új csapásirányáról, sőt egyik alapkövéről a „Business to People” (B2P) szemléletről. De az epizód során részletesen bemutatjuk a jelenleg elérhető Meta hirdetési lehetőségeket is, és elemezzük azok előnyeit és korlátait.

A Marketing MSc 43. epizódja tehát segít eligazodni abban, hogy milyen típusú kampányokat érdemes választani különböző üzleti célokhoz, legyen szó márkaépítésről, lead generálásról vagy konverziónövelésről. Noémi értékeli, hogy ezek a lehetőségek mely célcsoportok számára a leghatékonyabbak, és rámutat, hogyan lehet optimálisan kihasználni a Meta eszközeit - így minden vállalkozás megtalálhatja a számára megfelelő megoldást.

------------------------------------------------------------------ Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Ebben az epizódban felkapcsoljuk a karácsonyfa égőket, de nem az ünnepi hangulat, hanem az év végi hajrára tervezett kampányok kedvéért. Lévai Richárd közösségi média szakértő a vendégünk, akivel a Meta felületein tapasztalható szezonális változásokról, ezek meglovagolásáról és a legújabb megoldásokról beszélgetett a műsorvezető, Matykó Noémi. Azt például kevesen tudják valószínűleg, hogy a Messenger még az alap Facebook appnál is népszerűbb a magyar felhasználók körében. Tehát aki sok embert szeretne hatékonyan elérni közösségi média marketinggel, az jól teszi, ha az üzenetküldő felhasználásán is elgondolkodik - és erre vannak már kipróbált megoldások. Lévai Ricsi arra is felhívta a figyelmet, hogy a social media algoritmusok változásai nyomán nincs olyan ma már, hogy túl sok poszt. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a minőség helyett csak a mennyiség számít, sőt éppen ellenkezőleg. Ha érdekel e látszólagos ellentmondás feloldása, akkor hallgasd meg a Marketing MSc 42. adását, és szélesítsd látóköröd a social media marketing területén az egyik legnagyobb hazai szakértő segítségével! Lévai Richárd a Liftup Kft. ügyvezetője: https://liftup.hu/ az adásban említett, közösségi médiával foglalkozó blogjuk pedig a https://kozossegikalandozasok.hu/ címen érhető el. ------------------------------------------------------------------ Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 #socialmedia #karácsony #facebook

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Ebben az adásban Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője azt mutatja meg, hogyan segítheti a big data és az adatvizualizáció a marketingstratégiád következő szintre emelését. Az online marketing folyamatos fejlődésével az adatalapú döntéshozatal egyre fontosabb szerepet játszik a hatékony marketing kampányok tervezésében és kivitelezésében. Témáink: 🔹 Big Data és adatforrások: fedezd fel, hogyan használhatod a webes viselkedési, e-kereskedelmi és közösségi média adatokat valós idejű, személyre szabott kampányokhoz. 🔹 Adatalapú marketingstratégia lépései: ismerd meg, hogyan szegmentálhatod célcsoportjaidat és hogyan hozhatsz létre személyre szabott tartalmat. 🔹 Adatvizualizáció és adatmesélés: így teheted könnyen érthetővé és prezentálhatóvá a komplex adatokat grafikonokkal és interaktív vizualizációkkal. 🔹 Adatalapú döntéshozatal: követsd nyomon a fontosabb KPI-ket, például a konverziós arányt és az ügyfélmegtartást, a marketingstratégia megvalósítása során. 🔹 Adatvédelem és GDPR: az adatok biztonságos felhasználása a marketingben. 🔹 Innovációk az adatalapú marketingben: prediktív és preskriptív elemzések, amelyek segítenek megjósolni a fogyasztói viselkedést és javítani a marketinghatékonyságot. Hallgasd meg a Marketing MSc 41. adását, és tanulj meg mindent arról, hogyan alakíthatod át marketingedet adatalapú stratégiák segítségével! --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCASTS: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc #marketingstratégia #adat #podcast

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Még mindig akad sok vállalkozó, aki szerint a sikeres marketinghez elég annyi, hogy jó sokat költünk rá. Pedig a legszebb social media poszt, a legjobban megírt hírlevél és a legdrágább PPC kampány sem ér sokat, ha nincs pontosan meghatározott célja, és nem ellenőrizzük az eredményét. Azaz: jó mérésekkel lesz igazán hatékony a marketing! De mit mérjünk? A rossz hír az, hogy ma már több száz változóhoz és adatforráshoz lehet hozzáférni egy cég marketing munkája során. Szerencsére egy képzett marketinges ki tudja választani azokat a kulcsmutatókat, amelyek a stratégia megvalósítása szempontjából valóban fontos információt hordoznak - így tiszta kép alapján hozhat döntéseket a cégvezető. A Marketing MSc 40. adásában a különböző marketing eszközök kapcsán felmerülő legfontosabb adatforrásokat és metrikákat vesszük sorra, és életből vett példákkal mutatjuk be, melyek lehetnek igazán lényegesek a te céged fejlődéséhez. Ha szeretnél hatékonyan költeni a marketingedre, akkor hallgasd meg a Marketing MSc Podcast 40. részét, és megtudod, hogyan kezdj hozzá!

Bay Áronnal a Marketing MSc 22. adásában beszélgettünk. --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCASTS: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00