A Marketing MSc Podcast 43. epizódjában Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője, részletesen bemutatja, hogyan használhatják ki a Meta platform által kínált PPC hirdetési lehetőségeket a magyar vállalkozások.
Az epizódban eloszlatunk néhány gyakori tévhitet, amelyek miatt sok KKV távol marad a közösségi média platformoktól. Például azt az elképzelést, hogy ezek a felületek nem érik el a megfelelő döntéshozókat.
Beszéltünk még a marketing és a PPC új csapásirányáról, sőt egyik alapkövéről a „Business to People” (B2P) szemléletről. De az epizód során részletesen bemutatjuk a jelenleg elérhető Meta hirdetési lehetőségeket is, és elemezzük azok előnyeit és korlátait.
A Marketing MSc 43. epizódja tehát segít eligazodni abban, hogy milyen típusú kampányokat érdemes választani különböző üzleti célokhoz, legyen szó márkaépítésről, lead generálásról vagy konverziónövelésről. Noémi értékeli, hogy ezek a lehetőségek mely célcsoportok számára a leghatékonyabbak, és rámutat, hogyan lehet optimálisan kihasználni a Meta eszközeit - így minden vállalkozás megtalálhatja a számára megfelelő megoldást.
------------------------------------------------------------------ Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902