Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

#40 Sokat költesz marketingre, még sincs hatása? Méréssel találod meg a hibát 📏

Vissza

#40 Sokat költesz marketingre, még sincs hatása? Méréssel találod meg a hibát 📏

Oct 03. | 37 perc

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:37:19

Még mindig akad sok vállalkozó, aki szerint a sikeres marketinghez elég annyi, hogy jó sokat költünk rá. Pedig a legszebb social media poszt, a legjobban megírt hírlevél és a legdrágább PPC kampány sem ér sokat, ha nincs pontosan meghatározott célja, és nem ellenőrizzük az eredményét. Azaz: jó mérésekkel lesz igazán hatékony a marketing! De mit mérjünk? A rossz hír az, hogy ma már több száz változóhoz és adatforráshoz lehet hozzáférni egy cég marketing munkája során. Szerencsére egy képzett marketinges ki tudja választani azokat a kulcsmutatókat, amelyek a stratégia megvalósítása szempontjából valóban fontos információt hordoznak - így tiszta kép alapján hozhat döntéseket a cégvezető. A Marketing MSc 40. adásában a különböző marketing eszközök kapcsán felmerülő legfontosabb adatforrásokat és metrikákat vesszük sorra, és életből vett példákkal mutatjuk be, melyek lehetnek igazán lényegesek a te céged fejlődéséhez. Ha szeretnél hatékonyan költeni a marketingedre, akkor hallgasd meg a Marketing MSc Podcast 40. részét, és megtudod, hogyan kezdj hozzá!

Bay Áronnal a Marketing MSc 22. adásában beszélgettünk. --------------------------------------------------------------------- Itt találsz meg minket: WEBOLDAL: https://marketingmsc.hu/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/chiromarketinghu INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chiro_marketing/ LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/chiro-marketing-kft-/ SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2r7mP0fiXnRNhkR08WEnb4 APPLE PODCASTS: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketing-msc-podcast-matyk%C3%B3-no%C3%A9mivel/id1647972902 GOOGLE PODCASTS: https://podcasts.google.com/search/marketing%20msc

Tovább a podcast oldalára