A marketing és egy szerelemprojekt találkozása: így csinálj termékbevezetést, hogy nyomot hagyjon az emberekben!
Digitális nomádság, co-living és co-working - egy Magyarországon kevésbé ismert vállalkozói életforma, ami külföldön nagy népszerűségnek örvend, de itthon még nem ismert a felvevőpiaca. Hogyan vezetnél be itthon egy olyan szolgáltatást, ami erre a modellre épül?
A feladat adott volt Noémi és üzlettársa, Gál Laura előtt is. A The Paradise Project azonban 2018-as alapítása óta sikerrel fut, eredményesen zárva összesen hat turnust, ebből kettő teltházas utazást Balin, a Covid idején pedig itthon szerveztek digitális nomád tábort Csopakon.
A The Paradise Project következő állomására te is Noémiékkel tarthatsz a portugáliai Peniche-be, előtte viszont járd körbe a Marketing MSc 17. adásában a sikeres termékbevezetést kikövező utat.
Az epizódban marketinges szemszögből járhatod körbe a termékbevezetés lépcsőfokait, például:
miért elengedhetetlen a piackutatás és a célcsoport igényeinek részletes felmérése?
hogyan határozd meg a termék USP-jét?
miként építsd be a saját céljaidat a fogyasztói érdekek mellé?
miért éri meg a termékbevezetést saját erőforrásból menedzselni?
hogyan segítették a the Paradise Projektet a személyes kapcsolatok,
miért igaz, hogy nem a brutális hirdetési költségeken, hanem a jó terméken múlik a siker?
A termékbevezetést érintő gyakorlatias marketing tippek mellett egy igazi szerelemprojekt sztoriját hallhatod az évadzáró adásban, ami a portugál szörfparadicsomig repít téged mindössze fél óra alatt.
—---------------------------------------------------------------------------------------
A The Paradise Project portugál kalandjára ezen a linken jelentkezhetsz: https://bit.ly/3VRYUrN
—----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha többet szeretnél tudni a Marketing MSc-ről vagy elmondanád, miről hallanál szívesen a következő évadban, írj a hello@marketingmsc.hu címre és látogasd meg a www.marketingmsc-hu-t!
Amennyiben többet szeretnél tudni Noémiről és a Chiro Marketingről, keresd fel a www.chiro.hu-t.