Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

#15. Munkáltatói márkaépítés másként - Hogyan csinálja a Rossmann?

Vissza

#15. Munkáltatói márkaépítés másként - Hogyan csinálja a Rossmann?

Apr 20. | 42 perc

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:42:05

“Önmagában az employer branding fogalmában nem hiszek.”

A Marketing MSc Podcast eddigi talán leginspirálóbb gondolatait hallhatod a #15. epizódban. Noémi vendége Németh Kornél, a Rossmann Magyarország egyik ügyvezetője volt, aki alapjaiban írja felül az employer brandingről alkototott képedet.

A Rossmann 2022-ben egyedüli nagyvállalatként nyerte el a “Legjobb munkahely” címet, állományát túlnyomórészt nők alkotják, akik közül több évtizede lojális munkavállalókkal is találkozhatunk.  

Ebben az adásban a munkáltatói márka alapjaihoz: a megfelelő HR-menedzsmenthez, a szervezetfejlesztés és a vezetői skillek pozitív gyakorlataihoz kapsz iránymutatást. 


Az epizódból kiderül, hogy:

  • milyen felosztással működik a Rossmann Magyarország ügyvezetése?

  • miért nincs stabil HR nélkül sikeres employer branding? 

  • hogyan járul hozzá a Rossmann a munkavállalóik jólétéhez?

  • milyen szerepe van a vezetőnek a munkáltatói márkaépítésben?

  • szakmai vs emberi fejlődés - hol van az egyensúly? 

Kézzelfogható tapasztalatok Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogérialáncának mindennapjaiból – szánj 40 percet a fejlődésedre és kezeld úgy a munkáltatói márkaépítést, ahogy csak kevesen teszik. 

Kornél gondolatait itt követheted tovább: https://bit.ly/3KD4JE0

—-----------------------------------------------------------------------------------------

➡️ Iratkozz fel a Marketing MSc-re a kedvenc podcast felületeden, hogy ne maradj le a következő “kurzusról” sem! 

Ha többet szeretnél tudni a Marketing MSc-ről vagy elmondanád, miről hallanál szívesen, írj a  hello@marketingmsc.hu címre és látogasd meg a www.marketingmsc-hu-t! 

Amennyiben többet szeretnél tudni Noémiről és a Chiro Marketingről, keresd fel a www.chiro.hu-t.

Tovább a podcast oldalára