Az adás első felét itt tudod meghallgatni ➡️ https://spoti.fi/3PxTUFC
—---------------------------
A céged, vállalkozásod, esetleg szerelemprojekted olyan, mintha a saját gyermeked lenne. Érzelmileg kötődsz hozzá, ismered minden tulajdonságát, és azokat szeretnéd hangsúlyozni az online marketingben, amit te a legjobbnak tartasz.
Ezzel azonban nem fogsz sikereket elérni.
A Marketing MSc Podcast #7. epizódjának segítségével folytathatod az online marketing stratégiád felépítését, aminek kulcsa a célközönséged megértése.
Amíg nem tudsz a célközönség fejével gondolkozni, kis esélyed van arra, hogy az online marketinged összhangba kerül az üzleti terveiddel. Ebben az epizódban az eddig megtanultakra építve ismerheted meg az online marketingstratégia tervezésének utolsó fázisait. Az epizódban Noémi többek között arról is mesél, hogy:
Ahogy a két epizódból láthattad, az online marketing stratégia tervezése egy komplex, sok kutatómunkát és odafigyelést igénylő feladat. Noémi célja pedig az, hogy a Marketing MSc segítségével kétségek nélkül, mesterszintre fejleszd magad a témában!
—--------------------
Kiegészítésképp olvasd el a témában írt cikkjeinket:
—---------------------
➡️ Iratkozz fel a Marketing MSc-re a kedvenc podcast felületeden, hogy ne maradj le a következő “kurzusról” sem!
Ha többet szeretnél tudni a Marketing MSc-ről vagy elmondanád, miről hallanál szívesen, írj a hello@marketingmsc.hu címre és látogasd meg a www.marketingmsc-hu-t!
Amennyiben többet szeretnél tudni Noémiről és a Chiro Marketingről, keresd fel a www.chiro.hu-t.